να δείξει
Αρχή της τεχνολογίας της υπέρυθρης οθόνης αφής:
Η υπέρυθρη οθόνη αφής είναι ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό ενσωματωμένο προϊόν.Μετρητές και συσκευές για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ηλεκτρικές συσκευές, οι οποίες είναι εγκατεστημένες σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις σε ένα πολύ ολοκληρωμένο κύκλωμα, σχηματίζοντας ένα αόρατο υπέρυθρο φως.Η δέσμη υπέρυθρης ακτινοβολίας πυκνώς κατανεμημένη προς την κατεύθυνση Y χρησιμοποιείται για την ανίχνευση της δικής λειτουργίας του χρήστηΣτην υπέρυθρη οθόνη αφής, τοποθετείται μια πλακέτα κυκλωμάτων μπροστά από την οθόνη.Η εξωτερική πλακέτα κυκλώματος οργανώνει κόκκινη γραμμή διαβιβάζοντας σωλήνες και υπέρυθρα δέχεται σωλήνες στις τέσσερις πλευρές της οθόνηςΌταν ο χρήστης αγγίζει την οθόνη, το δάχτυλο θα μπλοκάρει την κατεύθυνση του εξωτερικού συστήματος που περνά από τη θέση.Η αλλαγή στο φωτεινό σήμα προκαλεί την αλλαγή της ηλεκτρικής έκδοσης σήματος από το φωτοηλεκτρικό κύκλωμα ανίχνευσηςΜε την επεξεργασία του ηλεκτρικού σήματος, η θέση του σημείου αφής στην οθόνη μπορεί να εντοπιστεί. , οποιοδήποτε αντικείμενο αφής που είναι αδιαφανές στο υπέρυθρο φως μπορεί να εμποδίσει τις υπέρυθρες ακτίνες για την επίτευξη της τοποθέτησης αφής.
Πλεονεκτήματα των προϊόντων υπέρυθρων οθονών αφής:
Αντιφωτιστικό σχεδιασμό, υποστηρίζει το άγγιγμα σε ένα και πολλά σημεία
Μέσω σύνδεσης USB, δεν απαιτείται οδήγηση, plug and play
Μπορεί να αγγιχθεί με πένα, δάχτυλο, γάντι κλπ.
Ανταποκρινόμενη, χωρίς αποσύνδεση, χωρίς φάντασμα, χωρίς παρασύνδεση, υποστηρίζει 20-64 σημεία επαφής
Ανθεκτικό στο φως, στην σκόνη, στο νερό, στους βανδαλισμούς, σε γρατζουνιές, μακρά διάρκεια ζωής
Υψηλή διαπερατότητα φωτός, έως και 100%, εξασφαλίζοντας την τέλεια παρουσίαση των χρωμάτων της οθόνης
Ειδική διάρθρωση εμφάνισης, κατάλληλη για τοποθέτηση διαφόρων συσκευών επίπεδης οθόνης
Η εγκατάσταση είναι πιο βολική, η γραφή είναι γρήγορη και ομαλή, δίνοντάς σας την εμπειρία αφής που θέλετε
Πεδίο εφαρμογής των υπέρυθρων οθονών αφής:
Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης, τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
Δημόσια έρευνα, διαφήμιση
Βιομηχανικός έλεγχος, ηλεκτρονική εκπαίδευση
Διασκέδαση παιχνιδιών, οθόνη αφής
Συμπληρωματική συσκευή, σύστημα ιατρικής εξυπηρέτησης
Ψηφιακά ηλεκτρονικά προϊόντα και άλλοι τομείς
παράμετρος